Selasa, 3 Mac 2009

Kisah Anak Patong Yang Heboh Di Amerika


  • Anak patong yang dinamakan "Little Mommy Cuddle N Cool Doll" yang dikeluarkan oleh Fischer Price, Mattel didapati mengeluarkan suara yang berunsur dakwah yang menyebut "Islam Is The Light" telah mendatangkan keresahan ibu-bapa di Amerika Syarikat.
  • Permainan video yang dinamakan "Nintendo DS Game-Baby Pals" keluaran syarikat Crave Entertainment juga didapati mengeluarkan mesej dakwah Islam yang sama turut meresahkan ibu-bapa di Amerika Syarikat.
03.02.09 Akhbar Washington County MD melapurkan seorang ibu bernama Tommy Jacobs telah membeli anak patong tersebut daripada Toys 'R' Us untuk anaknya bimbang pesanan tersebut akan mempengaruhi anak-anaknya.

05.02.09 Laman Web : Examiner.Com memuatkan aduan seorang ibu, Rachel Jones yang mengadu permainan video anaknya "Nintendo DS Game-Baby Pals" juga mengeluarkan suara "Islam Is The Light". Kata beliau ini merupakan strategi jihad puak Islam yang mahu menyebarkan Islam kepada anak-anak di Amerika Syarikat.

25.02.09 The Dunn County News (E-Edition) melaporkan sebuah kumpulan yang bergelar "Moms Act Mattel for Accountability (MAMA)" mendesak supaya permainan kanak-kanak ini melekatkan notis peringatan kepada ibu-bapa berbunyi " This doll say's Islam Is The Light- an invitation to your child to join Islam"

Kate teman:

Deme tu bile terkene kat diri deme mule le kecoh dengan berbagei tindakan, tapi deme tak sedor pule yang oghang-oghang deme tu dah berpuluh-puluh tahun cobe mnenyesatkan anak-anak Islam, Alahai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan